happppppiiii

Okej, jag är kanske inte glad. Men jag är gladare än igår :)
Det är behövligt att skriva av sig ibland.. Kanske dumt när det är en offentlig blogg men jag har ändå gjort allt ganska så privat. De som inte känner oss vet ju inget alls och även de som känner oss vet kanske inte vilka människor jag pratar om ändå..
Jag skriver faktiskt "riktig" dagbok också, ni skulle sett vad jag skriver i den där ingen annan ser ;)
Jag vet att de fleta säkert menar väl men det blir liksom lite för mycket.

Idag har jag en hemma-dag. Hade egentligen grupparbete i skolan men jag sköter det via mailen idag istället. Blev ju förkyld i söndags igen så tyckte det kunde vara skönt med en hemmadag för att bara slappa. Känner mig mycket piggare och bättre idag iallafall. Det känns skönt!

Igår läste jag massa gamla grejer jag hittade på den stationära datorn.. Saker som hängt med sen min förra dator, saker som är över tio år gamla.. Helt galet vad man är förändrad. Och tur är väl det!
Sen läste jag en sak från kanske 6-7 år sedan som gjorde mig lite.. saknig?
Jag skrev om en skrattvän. Och jag saknar att ha en skrattvän. Jag tycker att de vännerna jag har nu är alldeles fantastiska så att ni vet det! Men jag saknar det här enkla, en sådan där vän som man hittar på massa roligt med och som man kan skratta med så man dör av magont, tårarna rinner och allt det där.. Allt ska vara så himla vuxet och komplicerat nuförtiden. Man träffas och fikar, snackar jobb/skola/pojkvänner/kompisar och annat vuxet. Jag gillar såklart att ha sådana vänner för annars hade jag inte haft det. Men en enkel vän där man får vara lite barnslig och inte alls behöver tänka på att man är 25. Någon man bara har roligt med.
Jag vet inte om någon fattar vad jag menar men skitsamma.. :P
Jag anser mig inte vara vuxen alls och då behöver jag en skrattvän. Jag lever kvar i det här spontana ska vi leka-tänket.. :P. Att bara ses.. utan massa krav och planering.


Tror jag ska göra lite lunch nu faktiskt..

Ps. verkar som att vi fått våra bröllopsbilder!! Ska bara få mannen min att berätta var de befinner sig... Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0