Ego

Var hos frisören idag för konsultation. Det kommer nog bli ett jäkligt bra resultat! Det enda läskiga är att jag faktiskt aldrig någonsin plockat ögonbrynen men det skulle han tydligen göra på mig. Jag kommer ju döööö! Tur att det inte var modernt längre med tunna streck till bryn utan han skulle bara piffa till dom och jämna till.. Kommer jag nog överleva :P.

Träffade på Maggan och Martin på vägen hem så gick en runda på stan med dom och snackade lite skit, alltid trevligt!
Träffade även Mija! Vi ska ses i veckan.. någon dag.. :P

Jag har tröttnat på att vänta nu. Även om tiden går galet snabbt vill jag att det ska vara den 11 mars NUUUUU..
Allt är fixat och nu är det bara väntan som gäller..


Wiihoo, jag ska tydligen med till hjärtslaget helt plötsligt! Lite spontant sådär bara. Skoj skoj!
Fast lite läskigt.. Sova där utan hjärtat en hel helg..! Men det blir nog bra..

Nåja, nu ska jag inte sitta här mer...

Kommentarer
Postat av: Hannah

hihi hjaa jag hade aldrig vågat plocka brynen hos honom, eller nån annanstans heller tror jag, det gör ju oooont! puss

2011-02-15 @ 11:25:27
URL: http://hannahsofia.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0