lite less (och önskelista) UPPDATERAD

*censur*

Nåja, nog om detta tråkiga!
Imorgon ska jag äntligen hämta min klänning! Whiii. Sen på måndag ska jag till frisören och ha konsultation om hår och smink. Har köpt klänning förresten och tiara och skor.. :P
Har beställt brudbukett också. Och vi har bokat bord för de som ska vara med oss på vigseln på vår favoritpub. Även bokat hotell.. Och till bröllopsfesten har vi efter många om och men fixat lokal. det var mörkt ett tag och jag hade nästan gett upp hoppet faktiskt.. Sen har vi beställt tårta, mat, fixat dekorationer, servis, troligtvis musik..
Massa saker. Det enda som är nu är att vänta på att folk ska svara på inbjudan så vi kan fixa placeringen..

Efter önskemål publicerar jag önskelista här. Den är inte särskilt lång men ändå.. :P
  • Matkasse (finns t.ex. något som heter www.linasmatkasse.se)
  • Presentkort på massage (gärna i närheten)
  • Bänkdiskmaskin
  • Presentkort på IKEA och Cervera
  • Pengar till bröllopsresa
  • Bjud hem oss på middag

Det var typ det. Vi vill helst inte ha massa köksgrejer då vi har det mesta.. Inte heller massa "pynt" till lägenheten.
Självklart behöver ingen ge oss något och självklart får ni ge oss något annat än det som står på denna lista ;)

Nu ska jag ta itu med städningen!


Kommentarer
Postat av: Linn

det är ert bröllop, er fest och ni bestämmer själva vilka ni vill ha med! banne mej. det har väl ingen med att göra helt enkelt. kör på:D



kram

2011-02-04 @ 16:35:48
Postat av: Hannah

sånt är så himla drygt, jag är med rädd för det men det känns inte som om någon borde ta så illa upp... jag HOPPAS inte det iaf. men jag håller med dig; har man ingen kontakt, varför i hela friden ska man då bjuda in? hoppas allt löser sig hjärtat!

2011-02-04 @ 17:54:54
URL: http://hannahsofia.se
Postat av: Sess

Jag blev bara superöverraskad och superduperglad att jag fick den där till festen :D Inget jag hade förväntat mig jue. Men håller med övriga, det är ERT bröllop och NI bjuder de NI VILL. Punkt. Pussis

2011-02-04 @ 20:23:05
URL: http://sesstess.blogspot.com
Postat av: erica

håller med alla ovanstående. va fan, hur jävla egoistiskt är det att få några andra lycka att handla om ens egen olycka, avundsjuka eller va det nu är. det är bara tyket och småaktigt! så länge man inte skiter pengar är det omöjligt att bjuda alla man vill, och kan inte folk acceptera det så är dom väl knappast berättigade att bli inbjudna iaf. tänk inte på dom, tänk och gläds åt de som kommer vara där istället =)

2011-02-06 @ 11:56:19
URL: http://ericaochlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0