Rotmoooos

Sitter och äter lite lunch, hjärtats fantastiska rotmos. Namnamnam!
Sitter samtidigt och tittar ut genom fönstret och inser att det inte slutat snöa än. Suck. Jag vet att februari är en vintermånad men lik förbannat vill jag ha vår NU. Helst igår.. :P

Kan inte riktigt fatta att jag ska gifta mig om 2 veckor och 4 dagar. Det är så snart, fast samtidigt evigheter kvar. Har börjat drömma supermycket om bröllopet nu. Hemska drömmar. Men inte så konstigt. I drömmen händer allt det jag verkligen inte vill ska hända. Senast drömde jag att jag glömde gå till frisören och fixa håret och sminket och sen när jag och hjärtat kom till rådhuset var inte våra vittnen där, dom kom en halvtimme sent och var skitsura för att jag var ledsen över att de inte ens tyckte vårt bröllop var viktigt så de kunde komma i tid.. Men mest arg var hjärtats familj över att de missat vigseln för att de kom en timme sent och vi inte väntat på dom. Mycket av det handlar ju om att den familjen inte är särskilt känd för att vara i tid ;). Nu vet jag att risken för att någon kommer sent i verkligheten till vårt bröllop inte är så stor men ändå..  Man är ju ändå orolig över massa saker. Eller inte orolig kanske, men man funderar på skiten..

Nu helt plötsligt inser jag att jag måste sluta. Ska gå över till Hannah och ta en kopp kaffe.
Sen ska jag och hjärtat mötas upp och träffa bröllopskocken för att fixa de sista detaljerna för middagen den 11 mars. Trevligt trevligt!


AJÖSS

Kommentarer
Postat av: Hannah

jag har också haft några drömmar där det varit hemska grejer om bröllopet och det är ju skiiitlänge kvar! hoppas verkligen att jag inte har det igen på ett tag :) tack för idag gumman!

2011-02-21 @ 20:51:57
URL: http://hannahsofia.se
Postat av: Mija

Ah gud det är verkligen snart, förstår att "mardrömmarna" börjar komma så smått. Man vill ju såklart att allt ska bli perfekt på den stora dagen i sitt liv. Det är så spännande och jag är så glad för din skull :))

2011-02-27 @ 00:20:37

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0