Tiden står stilla...

Helgen som varit var nog den bästa på länge. Inte för att de andra helgerna på sistone varit dåliga, snarare tvärtom. Men denna var extra extra super. Nog för att vi gjort så himla mycket saker hela helgen, roliga saker.
Och för övrigt åt jag hemmagjord sushi för första gången också, har nog aldrig ätit så mycket i hela mitt liv. Hade jag fått bestämma hade vi ätit det varje dag typ.. Haha.
Börjat med en grej nu i helgen med, superskoj. Men man kommer ju bli skadad.. Redan nu känner jag att det är försent. Men skit i det. Är ju en bra grej..

Just nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 15. Då kommer syster och hämtar mig för vi ska på äventyr ute på lister. Ska bli skoj att umgås bara vi två själva. Sen ska vi iofs avsluta med att åka o hälsa på mamsen på vägen hem...

En av mina favoritbilder på mig och syster. Kåren en galen kväll för många år sedan..

Så mycket saker att se fram emot. Idag iväg med syster, se på hus på torsdag och fredag provuppsättning och provsminkning. Helgen verkar också bli bra.. ;)
Det är bra för då går tiden lite snabbare, för just nu står den still. På riktigt. Det kommer aldrig bli fredag nästa vecka, aldrig någonsin. Inte om det fortsätter i den här takten iaf...


Jag vet inte om det i detta fallet är bra eller dåligt att jag är fruktansvärt envis men det märker jag nog snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0