hemmafru

Jag vet inte riktigt om jag är särskilt bra på att vara en hemmafru... Men har ju en sommar att lära mig :)
Idag har jag iallafall tvättat. Inte så mysigt då det är så vaaaarmt. Men nu är det gjort och vi har lite kläder igen :)

Alldeles strax är det duschen som gäller och sen ska vi bege oss till Bishops. Ska afterworka eller vad jag nu kan kalla det. Antagligen blir det ut till campus sen på fest. :)
Imorgon ska vi hänga med Mija och Denis. Alltid lika trevligt! Söndag ska vi nog spana in mormor och Jessicas nya lya.. Fast vet inte än.

Verkar bli hur mysig midsommar som helst med massa fina vänner! Bra att man planerar så långt i förväg liksom. Bestämdes typ igår ;)

Fick mitt sommarkort idag med så måste ju åka överallt nu!

Nåja, lite ont om tid idag så vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0