Idioter..

Nej, eller jo det finns massvis med idioter men det ska inte mitt inlägg handla om. Råkade bara bli så att det var den låten jag lyssnade på när rubriken skulle skrivas :)

Just nu ska jag städa. Just därför fick jag sådan lust att blogga ;).
Har ju inte riktigt återhämtat mig från Sweden rock så allt halkar lite efter. Speciellt städningen :P. Men jag diskar just nu iallfall (duktigt! Eller ja, diskmaskinen är duktig...)

Tänker inte återge allt i detalj för det är fysiskt omöjligt. En vecka men så många händelser!
Åkte dit redan på söndagen. Vi var de enda på vår camping! Molnets pappa med kompis kom och spelade gitarr, munspel och sjöng. Det var hur mysigt som helst! Vi grillade också. Helt underbart väder och allt var så mys! Måndagmorgon startar med klassikern, grilla frukostbacon! Sen allt eftersom tiden gick ramlade alla in i campet och vi var helt samlade typ onsdag/torsdag. Om man inte räknar med Wilson som kom på lördagen :P.
Lärt känna så många fina roliga människor! Grannarna visade sig en komma från Ryd och jobba där jag jobbade när jag bodde där. Vad är oddsen?
Favoritupplevelser är väl min och Sofias onsdag då vi satt och skrattade konstant i tre-fyra timmar, alla dinosaurier som fanns (absoluta favorit var skakande!!) Fnissar bara åt tanken just nu, min och Mys knäppa samtalsstil vi uppfann på fredagen och körde med och fortfarande kör med. Så härligt att kunna reta ihjäl alla i närheten ;).
Fick en fin bästa kompis också, var så fantastiskt kul att umgås nästan hela veckan, du är Super Awesome!
Just det, såg faktiskt ett par band också. Som typ.. ozzy som var helt okej, whitesnake som var lejm, Rombie (hehe) så var asbra och flera andra band.
Missade tyvärr The Cult, Saxon och Judas priest på torsdagen för min fina vacka Therese höll på att dö. Fruktansvärt och jag önskar att jag aldrig någonsin behöver uppleva det igen. Dom bilderna jag har i huvudet kommer sitta kvar för alltid. Men jag fick iallafall lära mig att om det behövs kan jag rädda liv :)
Och jag önskar innerligt att den mannen från publiken som hjälpte till skulle få veta hur mycket jag tycker om honom och jag ville så innerligt ge honom kramar och massa tack men var så inne i allt och kom inte på det förrän efteråt när Therese var bra igen.. Inte så konstigt kanske men ändå. Tack, vem du nu än är!

Men överlag var det en lika fantastisk festival som vanligt. De andra dagarna var super. Firade 6 år med hjärtat på onsdagen och även 3 månader som gifta på lördagen :D.
Det var fint väder!! Mesta tiden iallafall. Badade två gånger i havet, första gången iår.
Och juste, på lördagen blev jag BÖSare också. :)

Resten tänker jag inte berätta om här. Men det var bra och jag längtar tills nästa år, då har jag 10årsjubileum :)
Tack alla men speciellt FSMD-gänget som är det bästa! De enda jag kanske saknade var Frugan och Danko som aldrig kom.. Men annars var vi det ultimata gänget iår!

Trots att jag just nu för tillfället är lite sliten så måste jag hålla fast vid att jag banne mig är lycklig. Det är så fina människor runt mig och allt är så himla himla bra! Har världens bästa make, världens bästa vänner och världens bästa familj!

På tal om det, kanske borde städa nu innan jag ska iväg till SAMy!! :D

Kommentarer
Postat av: Sess

Tack underbara du för att du fanns där under hela otäcka händelsen! Och My med. Och Adam. Och resten. Utan er hade jag inte levt idag. Älskar dig finfina vackra du!

2011-06-20 @ 21:33:12
URL: http://sesstess.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0