staun

Fint väder och här sitter jag framför datorn..
Ska ta mig in till stan sen, har några ärenden men det är ju så tråkigt att gå dit själv.
Varför måste jag vara den enda i min närhet som har sommarlov och all fritid i världen? ;)

Fick höra en rätt rolig sak, tydligen är det någon som inte tror på att jag faktiskt är lycklig nuförtiden. Det måste vara så att jag skriver detta för att jäklas med dig. Intressant att det som händer i mitt liv alltid kan vändas till att handla om dig. Men det är fel, jag är otroligt lycklig. Jag mår så himla bra. Eftersom detta är min blogg väljer jag att skriva om det här men jag berättar det för hela världen annars också för jag tycker det är så fint att få må så här bra. Det är inget "in your face-grejs", det bara är mitt liv :). Hade ni träffat mig hade ni vetat att det faktiskt var så att jag är lycklig, på riktigt :D
Så nu kan vi alla sluta snacka skit om det. Tack!

Hade en läskig mardröm inatt, har haft det i en vecka nu lite drygt. Vet ju att de kom i samband med händelsen i torsdags.. Alla drömmar handlar om samma sak. Som "tur" är varar mardrömmarna en kort stund sen vaknar jag. Eftersom de alltid kommer när jag somnat första gången är det mitt i natten, det innebär att jag kan krypa upp tätt intill min fina man och få massa kärlek. Då sover jag gott resten av natten sen!
Alla har vi olika sätt att bearbeta traumatiska händelser. Första dagarna gör jag inget annat än att prata om det och sen ett tag efteråt är jag fast med tankarna i mitt eget huvud och har mardrömmar. Men det går över. Jag vet ju att sagan fick ett lyckligt slut!

Igår träffade jag SAMy! Alltid lika trevligt! Dricka kaffe, snacka skit och sen geoacacha! Snart ska vi köra bil också när vi ses, spännande!
Hittade en speciell bild på mig och SAMy :)

Det är från min möhippa och jag friar till henne ;)

Nej, nu ska jag käka lite lunch och sen bege mig till stan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0