Den vackraste stunden i livet...

Har tyvärr inte fått en enda bild från möhippan ÄN!!! (pik pik)
Likaså bröllopet väntar jag bilder...
Så tar dessa storys när jag kan piffa med bilder!

Uppdaterade min spotify-lista idag. Massa minneslåtar. Så fina.
Galet hur bra vissa låtar fortfarande är även flera år senare och att man inte alls befinner sig i samma livsstadie.
Många minnen som kommer fram. Fina minnen, dåliga minnen.. ja alla minnen! :P

Även om det är svinkallt är det fantastiskt fint väder idag och man blir vårig och glad.

Jag vet inte det bara är jag men jag känner att vi tappar greppet lite. Man kan inte göra så. Det fungerar inte i längden. Ska du finnas kvar i mitt liv får för fasen du också kämpa lite!



Ingen kanonisbild kanske och den är ganska gammal...
Men vi är fantastiska tillsammans, jag och min man
Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Anna

Bröllopsbilder kan dröja lääänge... har inte fått alla från fotografen än...

2011-03-17 @ 15:06:13
URL: http://sjoeormen.blogspot.com
Postat av: Hannah

jag har ju en del, ingen annan har dock skickat till mig och jag väntar på att fredrik ska lära mig hur mabn packar ihop grejerna till en sån dära zip.fil så det går att skicka snabbt och enkelt så tja... om ett tag ska du få dem :) puss

2011-03-21 @ 15:58:39
URL: http://hannahsofia.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0