dumma väder

Man kan ju bli lite trött när man får upp förhoppningarna om vår och så börjar det snöa!
Jag har inte ens dragit upp persiennerna idag för vill inte se ut! Blir riktigt deppig av sådant. Behöver vår NU!

Även om det inte är mycket av en hel livsstid kan jag inte fatta att det redan är en vecka sedan vi gifte oss. Veckan har gått så galet fort! Hoppas livet tar det lite lugnare snart så man hinner njuta!
Vi ska iallafall ha 1-veckas firning ikväll.. haha!
När vi blev tillsammans för snart 6 år sedan gjorde vi så. Första månaden firade vi varje vecka och sen firade vi varje månad upp till 1 år. Utmärkta tillfällen att äta lite extra god mat och kramas lite extra. Att ta sig tid liksom. Vi gav lite småpresenter också.
Så ikväll blir det god mat och lite mousserande på det. :D

Men innan dess ska jag tvätta och sen måste det städas. Baahhhh.. Tråkig fredag-dag. Men har inget bättre för mig så kan väl lika gärna fixa det..
För övrigt så älskar vi vår diskmaskin. Fick den i tisdags och kopplade in den i onsdags. Sedan dess har vi diskat 4 ggr. Den är asbra :D

Något som jag kan tycka är lite tråkigt är att jag helt plötsligt fått 30-40 läsare men ingen/max 1-2 pers brukar kommentera. Det är inte motiverande kan jag säga. Hade jag inte velat ha feedback kunde jag lika gärna skriva för hand i min riktiga dagbok.. vilket jag också gör förvisso.. Men här är det offentligt och det är av en anledning.
Om ni nu tycker att jag inte skriver om något intressant kan ni ju ge tips på saker ni vill läsa om och som ni vill kommentera. För annars är det inget roligt. Varför ska jag anstränga mig om jag inte får något tillbaka? :P
Fast jag vet ju att folk mest är nyfikna på bröllopsinlägg och så, därför ni är så många..Så när ni inte får det tänker ni inte kommentera? :(


Hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Anna

Martin och jag firar 5 år idag! Har kommit fram till att det inte är så kul att ha årsdag i mars... ekonomin har inte hämtat sig efter julen och det är för kallt för romantisk picknick. Så då är det ju typiskt att vi går och gifter oss i oktober, för då är det ju bättre väder! :-P

Ska fira med öl på kåren ikväll, känns passande med tanke på att vi träffades och flörtade där i början :-)

2011-03-18 @ 14:47:22
URL: http://sjoeormen.blogspot.com
Postat av: erica

vilken mysig idé med det långa firandet =) hade jag eller wern haft en gnutta romantik i våra kroppar hade vi lätt härmat er =P

2011-03-18 @ 21:43:14
URL: http://ericaochlivet.blogg.se/
Postat av: Sess

Bah! Du är ju världens sämsta bloggerska säger du ju ;) Därför man inte kommenterar titt som tätt :P Bilderna från möhippan är på g förresten, ska bara få den där satans iphonen att göra som jag vill och INTE som den vill. Är frun nöjd nu med att det kom en kommentar :P Pussis

2011-03-19 @ 22:36:41
URL: http://sesstess.blogspot.com
Postat av: VBM

Hej VBS!

Nu kommenterar jag!

Kommentar, kommentar, bla-bla, kommentar!

:-)

Nää, skulle bara säga att du e jättesöt!

NYM!

Kram VBM

2011-03-20 @ 22:12:08

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0