hälften

Skulle bara säga att jag iallafall överlevde dag 1. Imorgon är dag 2 av hemska tentan som kanske inte var så hemsk men vi får väl vänta tills vi fått resultatet..

Fick läsa en grej ikväll som fortfarande satt mig i chocktillstånd. Det är inte bra. Behöver ha fokus imorgon men tankarna bara glider iväg på annat håll.. Vi får väl vänta några månader och se om det hjälper?
Men jag vet inte om jag kan vänta så länge. Jag vill må bra nu. Inte sen om tusen år. Fan att jag är så jävla lättpåverkad av min omgivning. Blir så trött på mig själv.

Ska iallafall krypa ner under täcket och klappa på min fina underbara man!

Kommentarer
Postat av: Anna

Håller tummarna för att det går bra för dig!

2011-03-24 @ 14:27:52
URL: http://sjoeormen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0