Monstertenta

Försöker plugga in det sista inför tentan imorgon och på torsdag. Men det är svårt att motivera sig till att plugga när man bara vill ut och hänga i det fina vädret! Dessutom får man ju ha med sig alla böcker, papper och anteckningar så då blir det extra svårt att motivera sig.. Svaren har jag ju redan, ska bara hitta dom i böckerna.. :P
Måste fixa min iPod också. Ladda den och fylla på med massa bra musik. För får ha den på tentan, awesome!

Igår var jag och busade med Arian och umgåsade med Mamsen. :D

Han börjar bli så stooor. Och ja, det är han som har kladdat ner fönstret. Han brukar hänga på den stolen och kika ut på kisarna (som säger waaaooww) och skatorna (som låter kkcchhii kcchhii typ) :P.
Han växer typ en meter mellan varje gång vi ses och kan tusen nya ord. Hänger inte med! Men fortfarande är det allra bäst när han säger Mimmi! :D

På lördag ska jag och Hannah åka båt.... Jag hoppas det går bättre än sist :S
Ska inhandla allt till bröllopsfesten i alkoholväg. Bortsett från ölen vi redan gjort :D. Kom på namn till den igår med. Så fint!

På tal om resan måste jag nog ringa ett samtal nu... Dör lite grann!


För övrigt står jag fast vid att en viktig del har tappats bort. Vi behöver prata. Jag vill inte ha det såhär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0