prov

Sitter här och borde ta tag i mitt liv.. Skulle helst ta bussen in till stan 11.13 men har blött hår som måste fönas, jag ska hitta kläder och ta dom på mig och sen måste jag borsta tänderna. Betvivlar att jag hinner.. Ändå tyckte jag att det var en smart idé att blogga.. Haha. Hjärnan fungerar så bra nuförtiden. Jag tänker något men gör något annat. Det fick Mija veta om inte annat när hon åkte med mig häromdagen. Jag tänkte vänster men svängde höger. Ska nog undvika att köra bil och annat fram till nästa fredag.. Haha. Sjukt tankspridd. Börjar för fasen likna min sambo. Så har han varit alltid och jag har blivit tokig och nu är jag själv likadan. Galet vad ett litet bröllop kan ställa till med :)

Fick långhelg i onsdags. Det har varit trevligt att vara ledig i två dagar och ändå ha själva helgen framför sig :D.
Vi hade seminarie i onsdags.. Vi har ju lekt vårdnadsutredare och nu var det dags att träffa de som lekt domstol för att höra deras dom och domskäl. Sen skulle vi kritisera dom (även om vi så tyckte likadant) bara för att få till en diskussion och visa läraren hade vi hade koll på läget. Vi var asbra och fick högsta betyg :D
Så nu har jag 10 poäng.. Bara 17 kvar för att få godkänt på kursen. Ska fixa moment ett snart och vi siktar väl på en 8-10 poäng då så är jag kanske uppe i runt 20. Hade varit trevligt, för då behöver jag bara 7 poäng på tentan :P

Nåja, nu SKA jag ta tag i mitt liv!
Ska till frisören kl 12 för han ska göra provuppsättning och provsminka inför nästa vecka. Trevligt!
Innan dess hade jag behövt gå inom någon slags guldsmed eller så för har glömt att gravera ringen.. Haha. Så ska se om någon kan panikgöra det såhär en vecka innan.. :P



AJÖSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0