tjuvkik

Bara för att jag är världens snällaste kan ni få en liten tjuvkik på dagens resultat hos frisören..
För det första kommer sminket bli lite annorlunda när det väl gäller men hur tänker jag inte avslöja. ;)
Håret kommer såklart också vara stor skillnad. För det första lockade han det bara lite snabbt idag och för det andra ska det sättas upp, vilket jag har sett hur det kommer bli såklart men han tog ner det igen för jag kände att det skulle vara märkligt med värsta uppsättningen och massa smink sådär en vanlig fredageftermiddag.. så nu är ju allt nere och bara lite lockat :P


Ska iallafall bli spännande att se hur det slutgiltliga resultatet blir!
Fast det får inte bloggen se förrän efter festen i april ändå. Vill ju inte att gästerna på festen ska ha sett allt på bloggen redan.. :)


Nåja, jag har egentligen inte så mycket att säga idag. Har sådan jäkla huvudvärk, hostan är kvar och jag hör knappt någonting för öronen är fortfarande helt igensvullna..

Men det är fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0