happyface

Var på flummen i helgen. Det var den roligaste/bästaste/sjukaste helgen på läääänge (nej, inte bättre än bröllop såklart...)
Behövde den helgen. Och fick umgås med min fru :D
Kan inte ens beskriva så bra var det. Fast det slår inte Flummen -07.. Det var ett episkt år!
Men BÖS vann capsen, jag och adde grillade bacon till frukost varje dag (mmm bacon), världsmästardrinken uppfanns, hade bitterfittetimme med adde varje dag, alla var sinnesslöa och kaputta.. :D
Tänker inte berätta mer för var ni inte där missade ni något!!
Tyvärr så råkade jag få en dödlig skada i foten bara.. Min gamla krigsskada som strular så nu haltar jag rundor och önskar jag hade en rullator eller liknande.
Kommer bli intressant när jag ska till Stockholm i helgen...

Även om man inte ska det finns det saker jag ångrar..
Men nu skiter vi i dessa bajskorvar och lever livet istället va?
JAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0