Kräjsi

Det är till och med så pass att jag hade glömt att jag hade en blogg.... Sen fick jag ett sms av kompis Mija där hon skrev att hon varit inne och läst här.
Så då fick jag också läsa en skvätt.. Jag tror att jag inte kommer skriva här så mycket i fortsättningen heller men det är himla kul att ha allt sparat. Det är ändå snart 5 år sedan denna blogg startades! Mycket har hänt sedan dess vill jag lova!
 
Men vi får väl se, mirakel kan hända, kanske känner jag för att skriva här en dag.
Jag lever iaf fortfarande. Har bara så himla massa att göra nuförtin så sitter inte så mycket vid datorn. Iallafall inte i annat ärende än plugg.. Om mindre än en vecka börjar c-uppsatskursen!! Det är så galet att jag tar examen 7 juni NÄSTA ÅR... Det är för tusan snart! När jag började plugga fick vi veta att vi tog examen 7 juni 2013 och det var så bisarrt långt fram i tiden.. Men nu är det snart här!
Sen börjar nästa fas i livet, får se vart den leder oss. Förhoppningsvis så snart som möjligt till ett hus, och ett jobb till mig. Men vi får väl se.
 
Nuförtin är jag ganska gammal så nu funderar jag på att sova istället.. Jag får återkomma en dag när jag inte känner mig så förtvivlat död. Det blir kanske iofs så när man går upp 05.30 för att simma en sväng och sen plugga massa.. Nåväl, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (hemligt)

Kan jag snoka på dig?:

Vad har du för fint att säga?:

Trackback
RSS 2.0